مدیرعامل اسنپ: رکورد ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار سفر روزانه در اسنپ شکسته شد
محمد خلج، مدیرعامل اسنپ، طی مراسم اختتامیهی جشنواره وب و موبایل ضمن اشاره به رکوردشکنی اسنپ با دست یافتن به ۲ میلیون و ۳۰۰هزار سفر روزانه، اعلام کرد که این شرکت به دنبال رکوردشکنی با رسیدن به ۳ میلیون سفر است.
خلج در رابطه با مدیریت اسنپ که از جملهی بزرگترین گروههای استارتاپی کشور به شمار میرود، گفت:
موفقیت یک مسیر است و نباید رسیدن به یک مرحله از موفقیت را اتمام کار بدانیم. زمانی که فکر کنیم به موفقیت رسیدهایم، همانجا نقطهی شکست است.
خلج طی پنل مبارزه تا بینهایت، عنوان کرد که اسنپ بهعنوان بخش خصوصی خدماتی ارائه میدهد که دولت متولی آن است؛ اما زمانی که اندازهی یک کسبوکار خصوصی بزرگ میشود، ترسی با خود به همراه میآورد و همین کار را خیلی سخت میکند. در حال حاضر شکاف بزرگی بین بخش دولتی و خصوصی وجود دارد؛ بخش خصوصی روی لبهی فناوری حرکت میکند و استانداردهای روز دنیا در آن رعایت میشود. قوانین ما باید به سمت حمایتی شدن پیش برود و بخش خصوصی باید به درک مشترک از قوانین برسد.
خلج در پاسخ به سؤالی دربارهی نیاز اکوسیستم به استارتاپهایی با اندازهی متوسط ولی با خدمات باکیفیت، گفت:
ما در حال تبدیل شدن از اپلیکیشن به پلتفرم هستیم و تواناییهایی داریم که با استفاده از آن میتوانیم به این اکوسیستم کمک کنیم. نیازی نیست راهی را که ما رفتهایم بقیه هم طی کنند؛ ما با توانمندیهای خود میتوانیم به استارتاپهای کوچک کمک کنیم تا وارد اکوسیستم شوند.
مدیرعامل اسنپ معتقد است اینکه یک کسبوکار بتواند نیازی را با روشی خلاقانه و مفید در جامعه برطرف کند بسیار ارزشمند است. او در ادامه به حمایت و سرمایهگذاری اسنپ روی کسبوکارهای نوپا و کوچک مانند اسنپ دکتر اشاره کرد و گفت این رویکرد همچنان در اسنپ وجود دارد و مایل به همکاری با تیمهایی که ظرفیت و توانایی دارند هستیم.
بزرگترین دوست اسنپ
خلج در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است اسنپ بهعنوان یک کسبوکار بزرگ وارد بورس شود، گفت:
یکی از گزینههای پیش روی اسنپ عرضهی اولیه در بورس است که باعث شفافیت و سنجش بهتر میشود.
محمد خلج در پایان، بزرگترین دوست اسنپ را همکارانش در این مجموعه معرفی کرد که با وجود همهی دشواریها و هجمهها، با جان و دل کار میکنند.