سومین گردهمایی روابطعمومیهای اکوسیستم فناوری برگزار میشود
«گرافدی» رویدادی در حوزهی روابطعمومی اکوسیستم فناوری و نوآوری است که گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم جمع میکند تا زمینهای برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آنها فراهم کند. این رویدادِ مستقل از سال گذشته آغاز به کار کرد.
برایناساس، سومین رویداد روابطعمومیهای حوزهی فناوری با هدف بررسی تجربیات «مسئولیت اجتماعی در ایران و جهان»، با حضور جمعی از مدیران شرکتهای بانکی، فناوری، ارتباطی و استارتاپی در صندوق نوآوری، شکوفایی ریاستجمهوری برگزار میشود.
روابطعمومی رویداد گرافدی میگوید:
مسئولیت اجتماعی شرکت نهتنها در میان جامعه و ذینفعان به برند شرکت آگاهی ایجاد میکند؛ بلکه تصویری مثبت از آن را در اذهان پدید میآورد. ازیکسو، عملکرد مالی شرکت را تحتتأثیر جدی قرار میدهد و آن را بهبود میبخشد و ازسویدیگر، به تقویت ذینفعان و در شکلی فراگیرتر به حفظ و تقویت جامعه میانجامد.
روابطعمومی گراف دی اضافه میکند که شرکتهای پیشرو به ارتباط میان برند یا علامت تجاری خود با مسئولیت اجتماعی شرکت اهمیت میدهند و سرمایهگذاری در زمینهی مسئولیت اجتماعی شرکت را هزینهبر تلقی نمیکنند؛ بلکه آن را اقدامی مبتنیبر مدیریت استراتژیک بهمنظور ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت و کمک به توسعهی جامعه میدانند.
رئیس شورای سیاستگذاری همایش گرافدی دربارهی دستاوردهای چنین همایشهایی میگوید:
بارها مطرح شده است ایرادی موجود در تمامی حوزههای تخصصی مانند روابطعمومی، تبلیغات، منابع انسانی و حوزههای توسعهای مانند برنامهریزی، نبود تخصص و دانش کافی میان مدیران و متخصصان و کارشناسان است. آنچه بهعنوان دانش و تجربه میان برخی از مدیران و کارشناسان و متخصصان در حوزههای مختلف وجود دارد، نیاز حجم کارها و تنوع کارها و فرایندهای آن حوزه را پاسخ نمیدهد. روابطعمومی نیز از این مسئله مستثنی نیست؛ بنابراین، برگزاری این نوع همایشها بهشرط استقبال از آن میتواند به تحولات در روابطعمومی منجر شود.