سرویس تبلیغاتی جدید آپارات راهاندازی شد
به گزارش روابط عمومی آپارات، هدف از راهاندازی این سرویس، کمک بیشتر به کسبوکارها و افرادی است که میخواهند با بودجهی دلخواه، تبلیغات ویدئویی انجام دهند و توسط مخاطبان هدف خود بیشتر دیده شوند. سرویس تبلیغاتی جدید آپارات جایگزین سرویس افزایش بازدید (Boost) میشود. در سرویس تبلیغاتی پیشین آپارات یعنی سرویس افزایش بازدید که چندی پیش از دسترس کاربران خارج شد؛ ویدیوی انتخابی کاربران در صفحات مرتبط با موضوع ویدئو، به مخاطبان احتمالی آنها نمایش داده میشد، اما در سرویس تبلیغات جدید، کاربران میتوانند به دو روش، نمایش تبلیغ در حین پخش ویدئو و نمایش تبلیغ در قسمت پیشنهادها از این سرویس استفاده کنند.
در روش نمایش تبلیغ در حین پخش ویدئو کاربران میتوانند تبلیغ خود را در ابتدا یا میانه پخش ویدئوها به مخاطبان نمایش دهند، این روش برای افزایش آگاهی از برند و هدایت کاربر به لینک یا وب سایت مورد نظر مناسب است. اما در روش دوم یعنی نمایش تبلیغ در قسمت پیشنهادها آپارات، ویدئوی تبلیغاتی به صورت هدفمند در قسمت پیشنهادها آپارات به مخاطبان نمایش داده میشود و مخاطبان با کلیک روی این تبلیغ، به صفحه ویدئوی کاربر در آپارات منتقل میشوند. این سرویس امکانات و قابلیتهای بیشتری را نسبت به سرویس افزایش بازدید در اختیار کاربران قرار میدهد. از جمله این امکانات میتوان به تاثیرگذاری بالای تبلیغات ویدئویی در قیاس با انواع دیگر تبلیغات، امکانات متعدد برای هدفمندسازی تبلیغ، یافتن سریع و آسان مخاطبان هدف و امکان ارائه قیمت پیشنهادی به ازای هر نمایش اشاره کرد.
آپارات، امکان هدفمندسازی تبلیغات را از طریق روشهای مختلف در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد. از جمله امکاناتی اختصاصی این سرویس برای کاربران آپارات میتوان به موارد همچون انتخاب کلمات کلیدی برای هدفمندسازی تبلیغ، امکان قرار دادن لینک روی تبلیغ برای هدایت کاربر به صفحه مورد نظر ، امکان انتخاب دستهبندی، امکان پخش تبلیغات از یک کانال خاص یا در شبکههای مخابراتی خاص اشاره کرد.
آپارات با بیش از ۶۰ میلیون مخاطب و یک میلیارد بازدید ماهانه پر بازدیدترین وبسایت ایرانی است، بنابراین دیدهشدن کسب و کارها و افراد در این پلتفرم بدون شک فرصتهای زیادی را جهت جذب مخاطب جدید برای آنها ایجاد خواهد کرد. کاربران آپارت تنها با ایجاد یک حساب کاربری میتوانند از تمامی این خدمات بهرهمند شوند.