دیوار با معرفی پنل کارفرمایان، رسما وارد حوزه کاریابی شد
پیش از این، دیوار بخشی برای نمایش آگهیهای استخدام و کاریابی، همانند هر آگهی دیگری داشت؛ اما بهتازگی با معرفی پنل ویژه کارفرمایان بهطور رسمی، ورود به حوزه کاریابی را اعلام عمومی کرده است. به گزارش روابط عمومی دیوار، این پلتفرم نیازمندیهای آنلاین، به دنبال بازدید بالای خود در زمینه ثبت آگهی و سرعت بالای دیده شدن آگهیهایش، تصمیم گرفته است وارد حوزه کاریابی یا ثبت آگهی استخدام شود.
دیوار میگوید کاربران ثابت و غیر ثابت زیاد در این پلتفرم و بازدید بسیار بالای آن باعث شده است بیشتر از وبسایتهای دیگر این حوزه، مشاغل متنوع را پوشش بدهد و برای کارفرمایان مثمر ثمر واقع شود. دیوار اضافه میکند که متوسط بازدید هر آگهیهای استخدامی در کلانشهرها ۹۱۰ بار است؛ همچنین روزانه ۲۲۰۰ آگهی استخدام در کلانشهرها منتشر میشود. دیوار تخمین میزند که تعداد کل افراد استخدامشده در ۱۱ ماه ابتدای سال ۱۳۹۹ در تهران که دیوار باعث استخدام آنها شده است، به ۲۹۰ هزار نفر میرسد.
دیوار میگوید از زمانیکه فردی آگهی میگذارد تا نیرو جذب کند، معمولا پنج روز طول میکشد؛ این موضوع از آنجا درک شده است که آگهیدهندگان بهطور متوسط، آگهی خود را تا چهار الی پنج روز بیشتر نگه میدارند؛ این یعنی نیاز به تمدید آگهی ندارند و هزینه کمتری برای تمدید آگهی میپردازند.
دیوار پنلی برای شفافیت بیشتر محصول خود راهاندازی کرده که دارای مزایای زیر است:
- بستههای آگهی و نردبان مقرونبهصرفه با هدف تسهیل فرایند مدیریت پرداخت
- برخورداری از صفحه اختصاصی پروفایل برای کسبوکار کارفرما
- نمایش لوگو و نام برند کارفرما در صفحه آگهی فرصت شغلی
- امکان ثبت آگهی بهصورت شخصی یا با برند کسبوکار در دسته استخدام دیوار
این پنل فعلا تنها در تهران راهاندازی شده است و بهزودی در سایر شهرها نیز افتتاح خواهد شد.