بخش امنیت سفر تپسی با ویژگیهای جدید بهروزرسانی شد
تپسی بهعنوان یکی از سرویسهای تاکسی اینترنتی در ایران همواره تلاش کرده است ضمن افزایش کیفیت سرویسها، قدمهایی برای افزایش ایمنی مسافران بردارد. این تاکسی اینترنتی میگوید براساس بازخوردهای رسیده از کاربران و پایش فرایند سفر، قابلیتهای جدیدی به بخش امنیت سفر اضافه کرده است.
بهگزارش روابطعمومی تپسی، در اپلیکیشن این شرکت پس از پذیرش درخواست سفر از سوی راننده (سفیر)، گزینهای در بخش پایین سمت راست صفحه ظاهر میشود که اطلاعاتی در زمینهی امنیت سفر دربر دارد. این بخش از مدتها پیش حاوی قابلیتی است که با اتکا به آن میتوانید اطلاعات سفر را با دوستان و آشنایان بهاشتراک بگذارید. قابلیت دومی که در بخش امنیت سفر تپسی یافت میشود، امکان تماس اضطراری با واحد امنیت تپسی است که اخیرا بهبودهایی تجربه کرده.
تپسی میگوید زمانیکه مسافر احساس خطر کرد، میتواند فورا گزینهی «در شرایط خطرناکی هستید» را در اپلیکیشن انتخاب کند تا بهسرعت به مسئول واحد امنیت تپسی وصل شود. مسافر درصورت تمایل میتواند پس از انتخاب گزینهی اشارهشده، مکالمه با واحد امنیت تپسی را شروع نکند.؛ در این حالت، تپسی فورا متوجه موضوع میشود و با مسافر تماس میگیرد.
تپسی میگوید فرایندهای داخلی پیگیری امنیت سفر را بهبود بخشیده است تا ارتباط بین مسافر و مسئول واحد امنیت در زمانی بسیار سریع انجام شود.
مقالهی مرتبط:
هنگامیکه کاربر از گزینهی «در شرایط خطرناکی هستید» استفاده کند، اپلیکیشن تپسی ازلحاظ ظاهری برخی تغییرات بهخود میبیند و ضمن نمایش راهنماییهایی خاص، گزینههای موردنیاز را روی صفحه ظاهر میکند. مسافر میتواند ازطریق نقشه مکان فعلی خود را نیز ببیند. در بخش بالای رابط کاربری تپسی نیز نام کارشناس تیم امنیت بهچشم میخورد. این کارشناس سفر را پایش میکند و تا زمان حلشدن مشکل درکنار مسافر خواهد بود.
تپسی میگوید کارشناسان تیم پشتیبانی امنیت، باتجربه و آموزشدیده هستند و برای شرایط مختلف آمادگی دارند. تپسی میگوید گزینهی امنیت سفر تا یک ساعت پس از پایان سفر (حتی درصورت لغو شدن) فعال خواهد بود.
تمامی کاربران تپسی میتوانند سه نفر از آشنایان خود را ثبت کنند تا اطلاعات همهی سفرها با آنها بهاشتراک گذاشته شود. تپسی میگوید همچنان در حال نظارت روی فرایند سفرها است تا بتواند درصورت نیاز، بهبودهای دیگری را نیز در سیستم اعمال کند.