بازار برای گزارش مشکلات پیشخان توسعه‌دهندگان، از سرویس بوف رونمایی کرد

بازار اعلام کرد که در راستای بهبود فرایند ثبت درخواست و گزارش باگ‌های پیشخان، روش جدیدی پیش روی توسعه‌دهندگان قرار داده است. بوف نام سرویس جدید بازار و هدف آن، ارائه‌ی تجربه کاربری بهتری در مقایسه با سرویس قدیمی تیکت‌های پشتیبانی است. 

بوف امکانی است که با هدف شنیدن صدای توسعه‌دهندگان و پاسخگویی به درخواست‌های آن‌ها، به‌تازگی در پیشخان بازار فعال شده. حالا با این امکان می‌توانید قابلیت مورد نیاز خود را درخواست بدهید و وضعیت رسیدگی به آن را به‌صورت مستقیم پیگیری کنید. درخواست‌های شما بر اساس امتیازی که دریافت می‌کنند، اهمیت و امکان‌پذیری‌‌شان در فهرست رسیدگی قرار می‌گیرد و وضعیت به‌روزرسانی آن‌ها نمایش داده می‌شود.

صدرا علی‌آبادی، مدیر محصول بخش توسعه‌دهندگان بازار، در مورد چرایی راه‌اندازی «بوف» در بازار می‌گوید:

در مسیر توسعه و تعامل با توسعه‌دهندگان به این نتیجه رسیدیم که باید خواسته‌ها و نیاز توسعه‌دهندگان را با سرعت بیشتری بشنویم. از طرف دیگر، برایمان مهم بود توسعه‌دهندگان نیز در مسیر توسعه پنل پیشخان بازار قرار بگیرند و بدانند که مسیر توسعه محصولی که همواره از آن استفاده می‌کنند به چه صورت است. بوف بازار نقطه هم‌افزایی تیم توسعه‌دهندگان بازار و توسعه‌دهندگان برنامه و بازی موبایلی است.

البته نباید بوف را سرویسی محدود برای گزارش باگ‌ها و مشکلات خواند؛ چراکه با استفاده از بوف، توسعه‌دهندگان می‌توانند درخواست‌ها و گزارش‌های خود را نیز در اختیار بازار و همچنین سایر کاربران قرار بدهند؛ به‌طوری‌که جامعه‌ی توسعه‌دهندگان فعال در پیشخان بازار می‌توانند از درخواست‌های سایر توسعه‌دهندگان نیز آگاه شوند و حتی به اظهارنظر در مورد آن بپردازند. 

با امکان جدید بازار همچنین می‌توانید هر زمان که بخواهید، از فرایند توسعه پیشخان و جزئیات آن باخبر شوید. قابلیت‌هایی که در حال پیاده‌سازی هستند، قابلیت‌هایی که پیاده‌سازی آن‌ها تمام شده و قابلیت‌هایی که در آینده قرار است پیاده‌سازی شوند، همگی با جزئیات در این بخش نمایش داده می‌شوند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.