مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ناشنوایان راهاندازی شد
ایرانسل بهعنوان اولین اپراتور دیجیتال ایران، امروز ۹ مهر ماه در روز جهانی ناشنوایان، مرکز ارتباط با مشتریان ناشنوا را برای نخستین بار در ایران راهاندازی کرد. آن دسته از مشتریان ناشنوای ایرانسل که از طرف انجمن رسمی ناشنوایان معرفی شده باشند، میتوانند بهمنظور بهرهمندی از این خدمت جدید، گزینهی تماس تصویری ویژهی ناشنوایان را در بخش گفتگوی آنلاین مرکز ارتباط ایرانسل انتخاب کرده و مشکل خود را با اپراتوری که به زبان اشاره مسلط است، درمیان بگذارند.
بهگفتهی بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل در این مراسم، ایرانسل بر خود لازم دانسته تا همانند کسبوکارهای بزرگ دنیا و همراستا با مسئولیتهای اجتماعی خود عمل کند و خدمت جدید خود را در بخشهای دیگر هم توسعه دهد. عباسی اشاره میکند که خدمت ارتباط تصویری با مشتری ممکن است درصورت دریافت بازخورد مناسب، برای افراد غیرناشنوا هم فعال شود.
عباسی در پاسخ به درخواست مدیر کمیته بانوان شبکه ملی ناشنوایان مبنی بر گسترش خدمات ترجمه همزمان بهدلیل مشکل خانمهای ناشنوا در دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی، اعلام کرد که که ایرانسل مایل است درصورت همکاری سازمان بهزیستی، خدمت خود را به بخشهای دیگر هم ارائه کند. مدیرعامل ایرانسل همچنین گفت که این شرکت آمادگی دارد تا تجربه و امکانات خود را دراختیار دیگر بخشها هم بهمنظور بهبود مسائل جامعهی ناشنوا و کمشنوا قرار دهد.
ایرانسل با راهاندازی آزمایشی مرکز ارتباط با مشتریان ناشنوا درنظر دارد تا این خدمت را درصورت برآورد بالای تقاضا، در ۱۲ آذر، مصادف با روز جهانی معلولان بهصورت دائمی دراختیار ناشنوایان سراسر کشور قرار دهد. هماکنون سه اپراتور ناشنوا در این سرویس با ایرانسل همکاری میکنند و درصورت دائمیشدن پروژه، نیروی انسانی بیشتری مطابق با میزان تقاضا جذب خواهد شد.
ایرانسل که از سال ۱۳۹۷ راهاندازی مرکز ارتباط با مشتریان ناشنوا را در برنامه دارد، با ۱۰۰ فرد ناشنوا در این زمینه همکاری کرده است.
حامد عابدینزاده، رئیس هیأتمدیره انجمن ناشنوایان کشور در این مراسم، ضمن تشکر از ایرانسل، درخواست کرد که تعداد ناشنوایان بیشتری را استخدام کند، چرا که یک میلیون ناشنوا در کشور با مشکل نداشتن امکان تماس با مراکز امدادی، اورژانس و پلیس مواجه هستند.